Bibliografie: Comunicarea şi performanţa în afaceri

           1.     COFFMAN, CURT; CONZALEZ-MOLINA, GABRIEL. „Calea Gallup. Economia emoţională  - calea sigură  că tre succes: cum reuşesc cele mai mari companii din lume să  se dezvolte descă tuşând potenţialul uman”. Bucureşti, Editura Allfa, 2007. 244 p.
2.     DAVID, GEORGE. „Relaţii publice: garanţia succesului”. Bucureşti, Editura Oscar Print, 2003. 304 p.
3.     DENNY, RICHARD. “Cum să  comunici ca să  câştigi: secretele unei comunică ri de success”. Iaşi, Editura Polirom, 2003. 176 p.
4.     DINU, MIHAI. „Fundamentele comunicării interpersonale”. Bucureşti, Editura All, 20 GEORGESCU, TOMA; CARAIANI, GHEORGHE. „Managementul negocierii afacerilor: uzanţe – protocol”. Bucureşti, Editura Lumina Lex, 2003. 454 p.
5.     MOŞTEANU, TATIANA; PURCĂREA, THEODOR. „Concurenţa: ghidul afacerilor performante”. Bucureşti, Editura Economică , s.a..304 p.
6.     PANIŞOARĂ, ION-OVIDIU. „Comunicarea eficientă ”. Iaşi, Editura Polirom, 2004.
7.      PERETTI, ANDRÉ DE; LEGRAND, JEAN-ANDRÉ; BONIFACE, JEAN. „Tehnici de comunicare”. Iaşi, Editura Polirom, 2001. 392 p.
8.     PRUTIANU, ŞTEFAN. “Manual de comunicare şi negociere în afaceri”. Vol. 1. Iaşi, Editura Polirom, 2000. 328 p.
9.     STOICIU, ANDREI. „Cum să  convingi un milion de oameni”. Bucureşti, Editura Ziua, 2006. 331 p.
10. VLĂSCEANU, MIHAELA. „Managementul carierei: Să  învăţăm să  ne construim o carieră ”. Bucureşti, Editura Comunicare. Ro, 2002. 116 p.


Referinţe electronice:

http://www.tree.ro/ro/studii-de-caz (“Blogurile-metode alternative de comunicare şi promovare pentru corporaţii”: studiu de caz; “Aplicaţii Intranet şi Extranet / Arctic – Customer Portal”: studiu de caz)

























                                          Publicitate şi comunicare
                                                         bibliografie



 AAKER, DAVID A.. „Managementul capitalului unui brand: cum să  valorifică m numele unui brand”. Bucureşti, Editura Brandbuilders, 2005. 382 p.
 BONNANGE, CLAUDE; CHANTAL, THOMAS. „Don Juan sau Pavlov?: Eseu despre comunicarea publicitară ”. Bucureşti, Editura Trei, 1999. 160 p.
 BOUTAUD, JEAN-JACQUES. „Comunicare, semiotică  şi semne publicitare”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2005. 144 p.
 LOCHARD, GUY; BOYER, HENRI. „Comunicarea mediatică ”. Iaşi, Institutul European, 1998. 120 p.
 PETCU, MARIAN. „O istorie ilustrată  a publicită ţii româneşti”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2002. 348 p.
 POPA, DORIN. „Comunicare şi publicitate”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2005. 112 p.
 POPESCU, COSTIN. „Publicitatea: o estetică  a persuasiunii”. Bucureşti, Editura Universită ţii din Bucureşti, 2006. 321 p.
  




Referinţe electronice
















                            
                          Comunicarea în managementul stă rilor conflictuale
                                                               bibliografie



 BOBOC, ION. „Comportament organizaţional şi managerial: fundamente psihosociologice şi politologice”. Vol. 2. Bucureşti, Editura Economică , 2003. 416 p.
 FISHER, ROGER; KOPELMAN, ELIZABETH; KUPFER SCHNEIDER, ANDREA. „Dincolo de Machiavelli: Instrumente utile pentru o bună  gestionare a conflictelor”. Bucureşti, Editura Codecs, 2003. 180 p.
 MOLDOVEANU, GEORGE. „Analiză  şi comportament organizaţional”. Bucureşti, Editura Economică , 2005. 319 p.
 REGESTER, MICHAEL; LARKIN, JUDY. „Managementul crizelor şi al situaţiilor de risc”. Bucureşti, Editura Comunicare. Ro, 2003.220 p.
 STOICA-CONSTANTIN, ANA. „Conflictul interpersonal: prevenire, rezolvare şi diminuarea efectelor”. Iaşi, Editura Polirom, 2004. 304 p.
ŞTEFĂNESCU, SIMONA. „Media şi conflictele”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2004. 232 p.



Referinţe electronice:












                           Manipularea în afaceri prin comunicare
                                                    bibliografie




 FICEAC, BOGDAN. „Tehnici de manipulare”. Bucureşti, Editura CH Beck, 2006. 208 p.
 GHEORGHE, VIRGILIU. „Efectele televiziunii asupra minţii umane”. Bucureşti, Editura Prodromos, 2006. 464 p.
 JOHNSON, RICHARD JR.. „Manipularea prin telefon: «Firul» tă u că tre succes”. Bucureşti, Editura Antet, s.a..128 p.
 LULL, JAMES. „Mass-media, comunicare, cultură : o abordare globală ”. Bucureşti, Editura Antet, s.a..208 p.
 RUŞTI, DOINA. „Mesajul subliminal în comunicarea actuală ”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2005. 208 p.
 SLAMA-CAZACU, TATIANA. „Stratageme comunicaţionale şi manipularea”. Iaşi, Editura Polirom, 2000. 200 p.
 SOUNI, HASSAN. „Manipularea în negocieri”. Bucureşti, Editura Antet, s.a.. 152 p.
 STAN, SONIA CRISTINA. „Manipularea prin presă ”. Bucureşti, Editura Humanitas, 2004. 172 p.





Referinţe electronice:












                    Corespondenţa comercială  ca formă  de comunicare
                                                       bibliografie






 BONDREA, EMILIA. „Pragmatisemantique de la correspondance commerciale”. Bucureşti, Editura Fundaţiei România de Mâine, 2001. 108 p.
* * * „Commercial correspondance” . Bucureşti, Editura Universitară , 2005. p. 231-253.




            
















Referinţe electronice:







                                   Limbajul publicită ţii
                                            bibliografie


 AAKER, DAVID A.. „Managementul capitalului unui brand: cum să  valorifică m numele unui brand”. Bucureşti, Editura Brandbuilders, 2005. 382 p.
 GODDARD, ANGELA. „Limbajul publicită ţii”. Iaşi, Editura Polirom, 2002.192 p.


                           


Referinţe electronice:




























                           Metode şi instrumente de publicitate
                                                 bibliografie




 BRUHN, MANFRED. „Marketing: noţiuni de bază  pentru studiu şi practică ”. Bucureşti, Editura Economică , 1999. 318 p.
 CAPLES, JOHN. „Metode de publicitate testate”. Bucureşti, Editura Publica, 2008. 387 p.
 DÂNCU, VASILE SEBASTIAN. „Comunicarea simbolică : Arhitectura discursului publicitar”. Cluj-Napoca, Editura Dacia, 2001. 248 p.
 ILIESCU, DRAGOŞ; PETRE, DAN. „Psihologia reclamei şi a consumatorului”. Vol. 1.  Bucureşti, Editura Comunicare. Ro, 2004. 238 p.
 KOTLER, PHILIP. „Kotler despre marketing: cum să  creă m, cum să  câştigă m şi cum să  domină m pieţele”. Bucureşti, Editura Curier Marketing, 2003. 256 p.
 RIES, AL; RIES, LAURA. „Cele 22 de legi imuabile ale brandingului”. Bucureşti, Editura Curier Marketing, 2003. 200 p.
 RUS, FLAVIU CĂLIN. „Relaţii publice şi publicitate: metode şi instrumente”. Iaşi, Editura Institutul European, 2004. 236 p.
 SCHULTZ, DON E.; ROBINSON, WILLIAM A.; PETRINSON, LISA. „Esenţialul despre promoţii: cele 10 tehnici de bază  şi cum să  le folosim”. Bucureşti, Editura Brandbuilders, 2005. 271 p.
 * * *. „ Tehnici promoţionale”. Bucureşti, Editura Independenţa Economică , 2001. 340 p.
 TODORAN, DIMITRIE. „Psihologia reclamei: studiu de psihologie economică ”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2005. 136 p.

                                                  




















Referinţe electronice:




                                  














                                 Publicitate şi relaţii publice
                                              bibliografie



 DAVID, GEORGE. „Relaţii publice: garanţia succesului”. Ediţia a 2-a. Bucureşti, Editura Oscar Print, 2003.   
 DAVIS, ANTHONY. „Tot ceea ce ar trebui să  ştii despre PR”. Bucureşti, Editura Publica, 2008. 366 p.
 MOULIN, ARMAND DE. „Manipularea în relaţiile publice”. Bucureşti, Editura Antet, s.a.. 112 p.
 NEWSOM, DOUG; VANSLYKE TURK, JUDY; KRUCKBERG, DEAN. „Totul despre relaţiile publice”. Iaşi, Editura Polirom, 2003. 688 p.
 * * *. „Relaţiile publice: coduri, practici, interferenţe”. Timişoara, Editura Mirton, 2004. 192 p.
 RIES, AL; RIES, LAURA. „Că derea advertisingului şi ascensiunea PR-ului”. Bucureşti, Editura Brandbuilders Group, 2005. 356 p.
 ROGOJINARU, ANGELA. „Relaţiile publice: fundamente interdisciplinare”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2005. 128 p.
 RUS, FLAVIU CĂLIN. „Relaţii publice şi publicitate: metode şi instrumente”. Iaşi, Editura Institutul European, 2004. 236 p.
 VEGHEŞ RUFF, IULIAN; GRIGORE, BOGDAN. „Relaţiile publice şi publicitatea online”. Iaşi, Editura Polirom, 2003. 192 p.



Referinţe electronice:











                                     
                              Psihologia situaţiilor de comunicare
                                                     bibliografie




  ABRIC, JEAN-CLAUDE. „Psihologia comunică rii: teorii şi metode”. Iaşi, Editura Polirom, 2002. 208 p.
  MUCCHIELLI, ALEX. „Arta de a comunica: metode, forme şi psihologia situaţiilor de comunicare”. Iaşi, Editura Polirom, 2005. 263 p.
  * * *. „Psihologia rezolvă rii conflictului”. Iaşi, Editura Polirom, 1998. 288 p.
 



                        

Referinţe electronice:























                                       Spaţiul public şi comunicarea
                                                     bibliografie




 * * *. „Comunicarea nonverbală  în spaţiul public: studii, cercetă ri, aplicaţii”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2004. 184 p.
 CRAIA, SULTANA. „Comunicare şi spaţiu public la români”. Bucureşti, Editura Meronia, 2005. 208 p.
 * * *. „Fizionomia spaţiului public românesc: perspective europene”. Craiova, Editura Aius, 2004, 246 p.
 FLICHY, PATRICE. „O istorie a comunică rii moderne: spaţiu public şi viaţă  privată ”. Iaşi, Editura Polirom, 1999. 256 p.
 MIDDLETON, KENT R.; TRAGER, ROBERT; CHAMBERLIN, BILL F.. „Legislaţia comunică rii publice”. Iaşi, Editura Polirom”, 2002. 248 p.
 * * *. „Spaţiul public şi comunicarea”. Iaşi, Editura Polirom, 2002. 208 p.
 STANCU, VALENTIN; STOICA, MARCELA M.; STOICA, ADRIAN. „Relaţii publice: succes şi credibilitate”. Bucureşti, Editura Cocept Publishing, 1997. 340 p.
 ZÉMOR, PIERRE. „Comunicarea publică ”. Iaşi, Editura Institutul European, 2003. 152 p.




                                                
Referinţe electronice:














Comunicarea cu oamenii dificili
bibliografie




 CAVA, ROBERTA. „Comunicarea cu oamenii dificili: Cum să  ne purtă m cu clienţii ră uvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi”. Bucureşti, Editura Curtea Veche, 2003. 262 p.
 LACOMBE, FABRICE. „Rezolvarea dificultă ţilor de comunicare”. Iaşi, Editura Polirom, 2005. 224 p.
 LELORD, FRANÇOIS; ANDRÉ, CRISTOPHE. „Cum să  ne purtă m cu personalită ţile dificile”. Ediţia a 2-a. Bucureşti, Editura Trei, 2003. 333 p.
 MORRIS SHAFFER, SUSAN; PERLMAN GORN, LINDA. „Cum să  comunici cu bă ieţii adolescenţi: ghid de supravieţuire pentru pă rinţi”. Bucureşti, Editura Amaltea, 2006. 208 p.
 MORRIS SHAFFER, SUSAN; PERLMAN GORN, LINDA. „Cum să  comunici cu fetele adolescente: ghid de supravieţuire pentru pă rinţi”. Bucureşti, Editura Amaltea, 2006. 256 p.




Referinţe electronice:



















                           Aspecte ale civilizaţiei medievale în spaţiul românesc
                                                          bibliografie



 * * *. „Civilizaţie medievală  şi modernă  românească : studii istorice”. Cluj-Napoca, Editura Dacia, 1985. 403 p.
 IORGA, NICOLAE. „Studii asupra evului mediu românesc”. Bucureşti, Editura Ştiinţifică  şi Enciclopedică , 1984. 460 p.
 PAPACOSTEA, ŞERBAN. „Geneza statului în Evul Mediu românesc: studii critice”. Bucureşti, Editura Corint, 1999. 296 p.
 SACERDO|EANU, AURELIAN. „Consideraţii asupra istoriei române în Evul Mediu: Dovezile continuită ţii şi drepturile românilor asupra teritoriilor actuale”. Bucureşti, Editura Profile Publishing, 2002. 260 p.





Referinţe electronice:








                                               












   Românitatea şi limba română  în spaţiul carpato-danubiano-pontic
                                           bibliografie




                          
 ANTONESCU, ION. „Românii: originea, trecutul, sacrificiile şi drepturile lor”. Bucureşti, Editura Clio, 1990. 112 p.
 APOLZAN, LUCIA. „Carpaţii – tezaur de istorie: Perenitatea aşeză rilor risipite pe înă lţimi”. Bucureşti, Editura Ştiinţifică  şi Pedagogică , 1987. 383 p.
 BERCIU, DUMITRU. „Zorile istoriei în Carpaţi şi la Dună re”. Bucureşti, Editura Ştiinţifică , 1966. 320 p.
 BRĂTIANU, GH. I.. „O enigmă  şi un miracol istoric: poporul român”. Bucureşti, Editura Corint, 2000. 224 p.
 BRĂTIANU, GH. I.. „Tradiţia istorică  despre întemeierea statelor româneşti”. Bucureşti, Editura Eminescu, 1980. 297 p.




Referinţe electronice:










                                               






                  Tradiţii, meşteşuguri, artă  şi port popular
                                          bibliografie




Referinţe electronice:










De ce (re)vin la biblioteca?

Biblioteca Judeteana "Antim Ivireanul" Valcea                               

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Trafic pe blog

HTML hit counter - Quick-counter.net

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

About this blog