1. COFFMAN, CURT; CONZALEZ-MOLINA, GABRIEL. „Calea Gallup. Economia emoţională - calea sigură că tre succes: cum reuşesc cele mai mari
companii din lume să se dezvolte descă tuşând
potenţialul uman”. Bucureşti, Editura Allfa, 2007. 244 p.
2. DAVID, GEORGE. „Relaţii
publice: garanţia succesului”. Bucureşti, Editura Oscar Print, 2003. 304 p.
3. DENNY, RICHARD. “Cum să comunici ca să câştigi: secretele unei comunică ri de
success”. Iaşi, Editura Polirom, 2003. 176 p.
4. DINU, MIHAI. „Fundamentele
comunicării interpersonale”. Bucureşti, Editura All, 20 GEORGESCU, TOMA; CARAIANI, GHEORGHE. „Managementul negocierii afacerilor: uzanţe – protocol”. Bucureşti,
Editura Lumina Lex, 2003. 454 p.
5. MOŞTEANU, TATIANA; PURCĂREA, THEODOR. „Concurenţa: ghidul afacerilor performante”. Bucureşti, Editura
Economică , s.a..304 p.
6. PANIŞOARĂ, ION-OVIDIU. „Comunicarea eficientă ”. Iaşi, Editura Polirom, 2004.
7. PERETTI,
ANDRÉ DE; LEGRAND, JEAN-ANDRÉ; BONIFACE, JEAN. „Tehnici de comunicare”. Iaşi, Editura Polirom, 2001. 392 p.
8. PRUTIANU, ŞTEFAN. “Manual de comunicare şi negociere în afaceri”. Vol. 1. Iaşi,
Editura Polirom, 2000. 328 p.
9. STOICIU, ANDREI. „Cum să convingi un milion de oameni”. Bucureşti,
Editura Ziua, 2006. 331 p.
10. VLĂSCEANU, MIHAELA. „Managementul carierei: Să învăţăm
să ne construim o carieră ”. Bucureşti,
Editura Comunicare. Ro, 2002. 116 p.
Referinţe electronice:
http://www.tree.ro/ro/studii-de-caz
(“Blogurile-metode alternative de comunicare şi promovare pentru corporaţii”:
studiu de caz; “Aplicaţii Intranet şi Extranet / Arctic – Customer Portal”:
studiu de caz)
Publicitate
şi comunicare
bibliografie
AAKER,
DAVID A.. „Managementul capitalului
unui brand: cum să valorifică m numele
unui brand”. Bucureşti, Editura Brandbuilders, 2005. 382 p.
BONNANGE,
CLAUDE; CHANTAL, THOMAS. „Don Juan
sau Pavlov?: Eseu despre comunicarea publicitară ”. Bucureşti, Editura
Trei, 1999. 160 p.
BOUTAUD,
JEAN-JACQUES. „Comunicare, semiotică şi semne publicitare”. Bucureşti, Editura
Tritonic, 2005. 144 p.
LOCHARD,
GUY; BOYER, HENRI. „Comunicarea
mediatică ”. Iaşi, Institutul European, 1998. 120 p.
PETCU,
MARIAN. „O istorie ilustrată a publicită ţii româneşti”. Bucureşti,
Editura Tritonic, 2002. 348 p.
POPA, DORIN.
„Comunicare şi publicitate”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2005. 112 p.
POPESCU,
COSTIN. „Publicitatea: o estetică a persuasiunii”. Bucureşti, Editura
Universită ţii din Bucureşti, 2006. 321 p.
Referinţe electronice
Comunicarea în managementul stă rilor conflictuale
bibliografie
BOBOC,
ION. „Comportament organizaţional şi managerial: fundamente psihosociologice
şi politologice”. Vol. 2. Bucureşti, Editura Economică , 2003. 416 p.
FISHER,
ROGER; KOPELMAN, ELIZABETH; KUPFER SCHNEIDER, ANDREA. „Dincolo de Machiavelli: Instrumente utile pentru o bună gestionare a conflictelor”. Bucureşti,
Editura Codecs, 2003. 180 p.
MOLDOVEANU,
GEORGE. „Analiză şi comportament
organizaţional”. Bucureşti, Editura Economică , 2005. 319 p.
REGESTER,
MICHAEL; LARKIN, JUDY. „Managementul crizelor şi al situaţiilor de
risc”. Bucureşti, Editura Comunicare. Ro, 2003.220 p.
STOICA-CONSTANTIN,
ANA. „Conflictul interpersonal: prevenire, rezolvare şi diminuarea
efectelor”. Iaşi, Editura Polirom, 2004. 304 p.
ŞTEFĂNESCU, SIMONA. „Media şi
conflictele”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2004. 232 p.
Referinţe electronice:
Manipularea
în afaceri prin comunicare
bibliografie
FICEAC,
BOGDAN. „Tehnici de manipulare”.
Bucureşti, Editura CH Beck, 2006. 208 p.
GHEORGHE,
VIRGILIU. „Efectele
televiziunii asupra minţii umane”. Bucureşti, Editura Prodromos, 2006.
464 p.
JOHNSON,
RICHARD JR.. „Manipularea prin telefon:
«Firul» tă u că tre succes”. Bucureşti, Editura Antet, s.a..128 p.
LULL,
JAMES. „Mass-media, comunicare, cultură : o abordare globală ”. Bucureşti,
Editura Antet, s.a..208 p.
RUŞTI,
DOINA. „Mesajul subliminal în comunicarea
actuală ”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2005. 208 p.
SLAMA-CAZACU,
TATIANA. „Stratageme comunicaţionale şi
manipularea”. Iaşi, Editura Polirom, 2000. 200 p.
SOUNI,
HASSAN. „Manipularea în negocieri”.
Bucureşti, Editura Antet, s.a.. 152 p.
STAN,
SONIA CRISTINA. „Manipularea prin presă ”.
Bucureşti, Editura Humanitas, 2004. 172 p.
Referinţe electronice:
Corespondenţa
comercială ca formă de comunicare
bibliografie
BONDREA,
EMILIA. „Pragmatisemantique de la
correspondance commerciale”. Bucureşti, Editura Fundaţiei România de Mâine,
2001. 108 p.
* * * „Commercial
correspondance” . Bucureşti,
Editura Universitară , 2005. p. 231-253.
Referinţe electronice:
Limbajul
publicită ţii
bibliografie
AAKER,
DAVID A.. „Managementul capitalului unui
brand: cum să valorifică m numele unui
brand”. Bucureşti, Editura Brandbuilders, 2005. 382 p.
GODDARD,
ANGELA. „Limbajul publicită ţii”. Iaşi, Editura Polirom, 2002.192 p.
Referinţe electronice:
Metode şi instrumente de publicitate
bibliografie
BRUHN,
MANFRED. „Marketing: noţiuni de bază pentru studiu şi practică ”. Bucureşti,
Editura Economică , 1999. 318 p.
CAPLES,
JOHN. „Metode de publicitate testate”.
Bucureşti, Editura Publica, 2008. 387 p.
DÂNCU,
VASILE SEBASTIAN. „Comunicarea simbolică :
Arhitectura discursului publicitar”. Cluj-Napoca, Editura Dacia, 2001.
248 p.
ILIESCU,
DRAGOŞ; PETRE, DAN. „Psihologia reclamei şi
a consumatorului”. Vol. 1.
Bucureşti, Editura Comunicare. Ro, 2004. 238 p.
KOTLER,
PHILIP. „Kotler despre marketing: cum să creă m, cum să câştigă m şi cum să domină m pieţele”. Bucureşti, Editura
Curier Marketing, 2003. 256 p.
RIES,
AL; RIES, LAURA. „Cele 22 de legi imuabile
ale brandingului”. Bucureşti, Editura Curier Marketing, 2003. 200 p.
RUS,
FLAVIU CĂLIN. „Relaţii publice şi
publicitate: metode şi instrumente”. Iaşi, Editura Institutul European,
2004. 236 p.
SCHULTZ,
DON E.; ROBINSON, WILLIAM A.; PETRINSON, LISA. „Esenţialul despre promoţii: cele 10 tehnici de bază şi cum să le folosim”. Bucureşti, Editura
Brandbuilders, 2005. 271 p.
* * *. „ Tehnici promoţionale”. Bucureşti,
Editura Independenţa Economică , 2001. 340 p.
TODORAN,
DIMITRIE. „Psihologia reclamei: studiu de
psihologie economică ”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2005. 136 p.
Referinţe electronice:
http://www.studentie.ro/Referat_de_marketing_Coordonatele_politicii_de_promovare-nrciteste14774.html
Publicitate şi relaţii publice
bibliografie
DAVID,
GEORGE. „Relaţii publice: garanţia
succesului”. Ediţia a 2-a. Bucureşti, Editura Oscar Print, 2003.
DAVIS,
ANTHONY. „Tot ceea ce ar trebui să ştii despre PR”. Bucureşti, Editura
Publica, 2008. 366 p.
MOULIN,
ARMAND DE. „Manipularea în relaţiile
publice”. Bucureşti, Editura Antet, s.a.. 112 p.
NEWSOM,
DOUG; VANSLYKE TURK, JUDY; KRUCKBERG, DEAN. „Totul
despre relaţiile publice”. Iaşi, Editura Polirom, 2003. 688 p.
* * *. „Relaţiile publice: coduri, practici,
interferenţe”. Timişoara, Editura Mirton, 2004. 192 p.
RIES,
AL; RIES, LAURA. „Că derea
advertisingului şi ascensiunea PR-ului”. Bucureşti, Editura
Brandbuilders Group, 2005. 356 p.
ROGOJINARU,
ANGELA. „Relaţiile publice: fundamente
interdisciplinare”. Bucureşti, Editura Tritonic, 2005. 128 p.
RUS,
FLAVIU CĂLIN. „Relaţii publice şi
publicitate: metode şi instrumente”. Iaşi, Editura Institutul European,
2004. 236 p.
VEGHEŞ
RUFF, IULIAN; GRIGORE, BOGDAN. „Relaţiile
publice şi publicitatea online”. Iaşi, Editura Polirom, 2003. 192 p.
Referinţe electronice:
Psihologia situaţiilor de comunicare
bibliografie
ABRIC,
JEAN-CLAUDE. „Psihologia comunică rii:
teorii şi metode”. Iaşi, Editura Polirom, 2002. 208 p.
MUCCHIELLI, ALEX. „Arta de a comunica: metode, forme şi psihologia situaţiilor de
comunicare”. Iaşi, Editura Polirom, 2005. 263 p.
* * *.
„Psihologia rezolvă rii conflictului”.
Iaşi, Editura Polirom, 1998. 288 p.
Referinţe electronice:
Spaţiul public şi comunicarea
bibliografie
* * *. „Comunicarea nonverbală în spaţiul public: studii, cercetă ri, aplicaţii”.
Bucureşti, Editura Tritonic, 2004. 184 p.
CRAIA,
SULTANA. „Comunicare şi spaţiu public la
români”. Bucureşti, Editura Meronia, 2005. 208 p.
* * *. „Fizionomia spaţiului public românesc:
perspective europene”. Craiova, Editura Aius, 2004, 246 p.
FLICHY,
PATRICE. „O istorie a comunică rii
moderne: spaţiu public şi viaţă privată ”.
Iaşi, Editura Polirom, 1999. 256 p.
MIDDLETON,
KENT R.; TRAGER, ROBERT; CHAMBERLIN, BILL F.. „Legislaţia comunică rii publice”. Iaşi, Editura Polirom”,
2002. 248 p.
* * *. „Spaţiul public şi comunicarea”. Iaşi,
Editura Polirom, 2002. 208 p.
STANCU,
VALENTIN; STOICA, MARCELA M.; STOICA, ADRIAN. „Relaţii publice: succes şi credibilitate”. Bucureşti, Editura
Cocept Publishing, 1997. 340 p.
ZÉMOR,
PIERRE. „Comunicarea publică ”.
Iaşi, Editura Institutul European, 2003. 152 p.
Referinţe electronice:
Comunicarea
cu oamenii dificili
bibliografie
CAVA,
ROBERTA. „Comunicarea cu oamenii
dificili: Cum să ne purtă m cu clienţii
ră uvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi”. Bucureşti,
Editura Curtea Veche, 2003. 262 p.
LACOMBE,
FABRICE. „Rezolvarea dificultă ţilor de
comunicare”. Iaşi, Editura Polirom, 2005. 224 p.
LELORD,
FRANÇOIS; ANDRÉ, CRISTOPHE. „Cum să ne purtă m cu personalită ţile dificile”.
Ediţia a 2-a. Bucureşti, Editura Trei, 2003. 333 p.
MORRIS
SHAFFER, SUSAN; PERLMAN GORN, LINDA. „Cum
să comunici cu bă ieţii adolescenţi:
ghid de supravieţuire pentru pă rinţi”. Bucureşti, Editura Amaltea,
2006. 208 p.
MORRIS
SHAFFER, SUSAN; PERLMAN GORN, LINDA. „Cum
să comunici cu fetele adolescente: ghid
de supravieţuire pentru pă rinţi”. Bucureşti, Editura Amaltea, 2006.
256 p.
Referinţe electronice:
Aspecte ale
civilizaţiei medievale în spaţiul românesc
bibliografie
* * *. „Civilizaţie medievală şi modernă românească : studii istorice”.
Cluj-Napoca, Editura Dacia, 1985. 403 p.
IORGA,
NICOLAE. „Studii asupra evului mediu românesc”.
Bucureşti, Editura Ştiinţifică şi
Enciclopedică , 1984. 460 p.
PAPACOSTEA,
ŞERBAN. „Geneza statului în Evul Mediu
românesc: studii critice”. Bucureşti, Editura Corint, 1999. 296 p.
SACERDO|EANU,
AURELIAN. „Consideraţii asupra istoriei
române în Evul Mediu: Dovezile continuită ţii şi drepturile românilor asupra teritoriilor
actuale”. Bucureşti, Editura Profile Publishing, 2002. 260 p.
Referinţe electronice:
Românitatea şi limba română în spaţiul carpato-danubiano-pontic
bibliografie
ANTONESCU,
ION. „Românii: originea, trecutul,
sacrificiile şi drepturile lor”. Bucureşti, Editura Clio, 1990. 112 p.
APOLZAN,
LUCIA. „Carpaţii – tezaur de istorie:
Perenitatea aşeză rilor risipite pe înă lţimi”. Bucureşti, Editura Ştiinţifică
şi Pedagogică , 1987. 383 p.
BERCIU,
DUMITRU. „Zorile istoriei în Carpaţi şi
la Dună re”. Bucureşti, Editura Ştiinţifică , 1966. 320 p.
BRĂTIANU,
GH. I.. „O enigmă şi un miracol istoric: poporul român”.
Bucureşti, Editura Corint, 2000. 224 p.
BRĂTIANU,
GH. I.. „Tradiţia istorică despre întemeierea statelor româneşti”. Bucureşti,
Editura Eminescu, 1980. 297 p.
Referinţe electronice:
Tradiţii,
meşteşuguri, artă şi port popular
bibliografie
Referinţe electronice: