Recomandari din fondul de carte al Bibliotecii Judeţene "Antim Ivireanul" Valcea

Cercetarea de marketing: Cum să pătrunzi în mintea consumatorului, cum măsori şi cum analizezi informaţia
Autor: Petre Datculescu

   Cercetarea de marketing reprezintă o lucrare de mare calibru, care îmbină cunoştinţele vaste de psihologie, marketing şi statistică ale autorului cu experienţa sa practică din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piaţă.
   Autorul porneşte de la probleme concrete de marketing şi arată ce fel de cercetări sunt necesare, cum trebuie efectuate şi cum trebuie analizate rezultatele pentru a lua decizii practice eficiente.
   Cartea îţi oferă toate resursele de care ai nevoie ca să proiectezi, să realizezi şi să interpretezi o cercetare de marketing sau d eopinie publică.
   Vei găsi utilă dezbaterea problemelor de bază cu care se confruntă marketingul în ce priveşte: psihologia consumatorului, segmentarea pieţei, poziţionarea mărcii, produsul, publicitatea, preţul şi distribuţia.

   Apelând la informaţiile din această lucrare, vei putea:

  • Să înţelegi psihologia consumatorului;
  • Să cunoşti metode din practica cercetării actuale, prezentate în cele mai mici amănunte;
  • Să afli cum poţi să pătrunzi în mintea consumatorului şi să găseşti soluţii practice la probleme concrete de marketing;
  • Să ştii cum să foloseşti rezultatele cercetării pentru a lua decizii de suces;
  • Să comunici eficient cu cercetătorii şi să comanzi cercetările de care ai nevoie, în calitate de manaher sau practician de marketing.


De ce (re)vin la biblioteca?

Biblioteca Judeteana "Antim Ivireanul" Valcea                               

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Follow by Email

Persoane interesate

Trafic pe blog

HTML hit counter - Quick-counter.net

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

About this blog