"Jurnalul lui Bridget Jones" - Helen Fielding



Helen Fielding s-a născut într-un oraş industrial din Yorkshire şi a studiat la Oxford. Ca ziaristă la BBC a realizat documentare despre Africa, iar în 1996 a publicat romanul  Jurnalul lui Bridget Jones, vândut în milioane de exemplare în întreaga lume.
În 1999, Helen Fielding continuă jurnalul simpaticului său personaj cu romanul Bridget Jones: La limita raţiunii.  Scris sub forma însemnarilor zilnice ale unei femei "de treizeci şi ceva de ani", în lupta cu singurătatea, kilogramele în plus, fumatul, alcoolul şi avansurile şefului, de un comic absolut irezistibil, Jurnalul lui Bridget Jones a devenit imediat bestseller. Satiră îndrazneaţă a relaţiilor umane din zilele noastre, romanul este gustat de publicul cititor de toate vârstele.
 


Hotărâri pentru Anul Nou:
Mă voi debarasa de toate troacele inutile din apartament.
Voi da săracilor toate hainele pe care nu le-am purtat timp de doi ani sau chiar mai mult.
Voi avansa pe plan profesional şi voi găsi un nou loc de muncă cu perspective.
Voi strânge bani într-un cont. Poate voi începe sa depun bani şi într-un fond de pensii.
Voi avea mai multă încredere în mine însămi.
Voi fi mai insistentă în urmarirea scopurilor propuse.
Îmi voi folosi mai judicios timpul.
Nu voi mai ieşi în oras în fiecare seară, ci voi sta acasă, citind cărţi şi ascultând muzică clasică.
Voi dona săracilor un procent din salariu.
Voi fi mai bună şi îi voi ajuta mai mult pe ceilalţi.
Voi mânca mai multe legume.
Mă voi da jos din pat dimineaţa de cum mă trezesc.
Ma voi duce la sala de sport de trei ori pe săptămâna, şi nu doar ca să cumpăr sandvisuri.
Voi aranja fotografiile în albume.
Voi stabili relaţii solide cu un adult care sa aiba simţul răspunderii.
Voi învăţa să programez aparatul video.

Miercuri, 15 martie
Mă surprind adesea privindu-mă în oglindă în cautare de riduri sau citind înfrigurată Hello! -  în căutarea cuiva pe care să îl iau drept exemplu (Jane Seymour are patruzeci şi doi de ani!), şi mă lupt cu teama adâncă din sufletul meu că într-o buna zi, dupa treizeci de ani, o să mă pomenesc brusc cu o fustă mare şi lăbărţată crescându-mi pe mine, cu o plasă de cumpărături crescându-mi în mâna, cu un permanent ţeapăn crescându-mi pe cap şi cu o faţă căzută şi plină de riduri, aşa, ca în efectele speciale din filme.

Sâmbătă, 6 mai:
Urăsc cabinele de probă. Toate femeile trag cu ochiul una la corpul celeilalte şi nimeni nu se priveşte în ochi. Există întotdeauna fete care ştiu că arată fantastic în orice rochie şi care se fâtâie prin tot spaţiul de probă strălucind de încântare, aruncându-şi părul pe spate, pozând în oglindă ca nişte fotomodele şi întrebând: "Asta mă face cumva să par grasă?", întrebare adresată prietenelor neapărat obeze, care arată ca nite bizoni de apă dulce în orice rochie.

IANUARIE = DECEMBRIE:
Recapitulare
Număr de hotărâri de Anul Nou îndeplinite: 1 (f.b.)
Progres excelent anul acesta.

De ce (re)vin la biblioteca?

Biblioteca Judeteana "Antim Ivireanul" Valcea                               

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Trafic pe blog

HTML hit counter - Quick-counter.net

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

About this blog