In perioada 6-7 noiembrie
2014 a avut loc la Berlin, Seminarul Internaţional
cu tema “Afacerile on-line – o alternativă”,
organizat de BERLINK ETN GmbH în cadrul proiectului Click to
Career, coordonat de Fundaţia Casa Cărţii, în parteneriat cu
Biblioteca Judeţeană “Antim Ivireanul” Vâlcea.
Trainingul "Online Merchandising – Selling in wide Digital Area" a fost susţinut de o companie dezvoltatoare de softuri, care a făcut o prezentare profesionistă a trendului în materie de utilizare a noilor tehnologii informatice atât în afacerile online, cât şi în oferta de servicii.
Trainingul "Online Merchandising – Selling in wide Digital Area" a fost susţinut de o companie dezvoltatoare de softuri, care a făcut o prezentare profesionistă a trendului în materie de utilizare a noilor tehnologii informatice atât în afacerile online, cât şi în oferta de servicii.
Marile companii încearcă să pună la
dispoziţia celor care folosesc telefonia inteligentă programe care
să faciliteze accesul la orice fel de servicii într-un timp scurt,
folosind baze de date autocreate. Bibliotecile vor fi şi ele
afectate în scurt timp şi este important să fie pregătite şi să
aibă capacitatea de a folosi noile tehnologii informatice în
favoarea lor.
Seminarul a
continuat cu vizitarea Apple Store Berlin, unul dintre cele mai
importante magazine retail ale Apple din
Europa, situat în centrul comercial al
Berlinului. Acesta se remarcă prin atenţia pe care compania din
Cupertino a ales să o acorde atât în ceea ce priveşte design-ul,
arhitectura şi modul în care clienţii sunt întâmpinaţi de
angajaţii companiei, cât şi în ceea ce priveşte atmosfera din
magazin.
Construcţia are ea însăşi
o poveste veche de 100 de ani. Iniţial clădirea a aparţinut unui
teatru berlinez, iar Apple a păstrat atât vechea arhitectură
exterioară, cât şi elementele interioare specifice unui teatru.
Apple Store Kurfürstendamm
este cel mai mare Apple Store din Germania avand peste 200 de
angajaţi. Totodata, este cel mai mare service pentru clienti al
Apple de pe intreg continentul. Întreg modul de organizare,
funcţionalitatea spaţiului, serviciul de relaţii cu clienţii sunt
tot atâtea exemple de urmat în cadrul organizaţiilor partenere în
proiectul C2C.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu